Keskustelu

RukoilevaRukousapu14.4.2010 11.33
Pyydän rukousapua asioihini. Iloa elämään ja elämän suuntaa, rakastavaa elämänkumppania, luotettavia ja välittäviä ihmisiä elämääni joiden kanssa viihdyn, lapsilleni terveyttä ja iloa (lapseni astman ja allergioiden parantumista), että Jumala suojelisi pahoilta ihmisiltä, lasten isä ymmärtäisi asiat oikein ja riidat loppuisivat (hän pysyisi raittiina kaikin tavoin) sekä kiusanteko, ja hän tulisi asioissa vastaan, lopettaisi.

AnceligaRe: Rukousapu16.4.2010 0.01
Hei rukoileva!

Viedään sinunkin asiasi Herran eteen ja pyydetään, että Hän ilmestyisi elämässänne ja toisi sen avun, mitä tarvitsette.

Totisesti Jeesus Kristus on meidän pelastajamme ja auttajamme hädän päivänä ja Hänen ristinsä juurelle saamme kantaa kaikki taakkamme ja luottaa siihen, että Herra kuulee rukouksemme ja vastaa ajallaan ja tahtomallaan tavalla.

Jeesus Kristus sinua ja perhettäsi siunatkoon!

SeikkuRe: Rukousapu16.4.2010 0.45
Mikäkin rukoilen puolestasi täällä, jaksa sinäkin! :)

Rukoileva äitiRe: Rukousapu8.7.2011 23.38
kantakaa rukouksin!hätä!lapseni liitto rikki,Jeesus eheytä ja anna rakkausliitto Sinuun ja toinen toiselleen.Varjele vääriltä valinnoilta nuo lapset.ilmesty Jeesus noille lapsille.Ja jos Sinun tahtosi on niin eheytä tuo liitto.Anna molemmille kyky nähdä omatkin vikansa ja anna anteeksi antavaa ja pyytävää mieltä.Kätke veresi suojaan nuo lapset .

AnninaRe: Rukousapu3.4.2014 20.07
Rukoilisitteko äitini terveyden puolesta, että hän ei sairastuisi vaan pysyisi terveänä tilanne näyttää erittäin huonolta joten hän tarvitsee kaiken voiman ja avun minkä voi saada, samoin isäni.

JohannaRe: Rukousapu19.11.2014 11.39
Rukoilisitteko puolestani työasioiden ja talousahdinkoon joutumisesta. Talousahdinko on ylitsepääsemätön!!!!

AnceligaRe: Rukousapu21.11.2014 0.32
Herra, Sinä näet Anninan hädän äidistään ja isästään. Herra kuule rukouksemme ja ole heille armollinen ja auta heitä. Siunaa heitä ja vie heidät kerran taivaan kotiin. Jeesuksen nimessä ja veressä, aamen.

Kiitos Herra, että tiedät myös Johannan tilanteen ja hänen talousahdinkonsa. Anna hänelle toivoa ulospääsystä ja tulevaisuudesta. Kiitos, että Sinä olet luvannut pitää omistasi huolen, kun he Sinuun turvautuvat. Jeesuksen nimessä tätä pyydämme. Aamen.

millisRe: Rukousapu26.9.2015 10.14
tuntuu ettei tämä lääke enää sovikkaan. olen uudelleen aloittanut masennuslääkityksen. pelottaa . vimeksi kun kävi näin niin juoksin koko yön ulkona koska tuli niin rajut oireet! oli valtava ahdistus ja pakokauhuista paniikkia tuli! loppui heti kun en seuraavana aamunaenää ottanut lääkettä. pelottaa että nyt on sama juttu!

ÄitiRe: Rukousapu5.11.2015 17.28
pyydän että tyttären rakennuslupa hanke edistyisi on kauan kestänyt monenlaisten heistä riippumattomien asioiden johdosta

Valma -Re: Rukousapu7.11.2015 17.08
Herra Jumala, Sinä tiedät tämän tilanteen. Puutu Herra tähän rakennuslupahankkeeseen ja johdata tätä perhettä Sinun tahtoosi. Tapahtukoon kaikessa Sinun Pyhä tahtosi, Jeesuksen nimessä, amen.

EILA ÄikäsRe: Rukousapu21.1.2016 20.16
PYYDÄN TYTTÄREN MIEHEN PUOLESTA UNI ONGELMA JA ON ETSIKON AJASSA JOTTA LÖYTÄISI JEESUKSEN

Saaronin kukkaRe: Rukousapu21.1.2016 21.14
Kiitos Eila, jätetään Jeesukselle tyttären miehen uniongelma, Hän on voimallinen sen hoitamaan !
Kiitos Jeesus, että Sinä vedät tätä miestä puoleesi iankaikkisella rakkaudella ja pelastat hänet! Odotamme ihmeitäsi !
Amen ♡
Ole siunattu Eila, esirukouksesi ovat tärkeitä !
♡lla Saaronin kukka

ELLURe: Rukousapu12.2.2016 19.11
pyydän vävyni Gonradin puolesta työtön ja masentunut ja myös miehelläni masennusta ,ja että itse jaksisin

Valma -Re: Rukousapu13.2.2016 11.13
Totisesti, Jeesuksen nimessä anomme Jumalan Pyhyyden ilmestymistä, Kaikkivaltiaan Jumalan tahdon toteutumista ja Hänen armonsa apua Gonradin elämään, Ellun ja hänen puolisonsa elämään, Jumalan Pyhän Pojan; se on Jeesuksen nimessä ja veressä.

Tulkoon valkeus, ja valkeus tuli, amen.

Saaronin kukkaRe: Rukousapu13.2.2016 11.15
Armollinen rakas Jumala, tuomme eteesi nämä masentuneet ihmiset. Sinä Herra voit koskettaa heitä parantavilla käsilläsi. Vain Sana Herra sinulta ja he parantuvat ! Isä lähesty masentuneita ja tartu heidän elämäänsä ja anna heille tulevaisuus ja toivo. Uusi tie ja uusi elämä . Herra vain Sinä voit sen ihmeen tehdä ! Kiitos Jeesus ♡
"Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee ja veisuullani minä häntä ylistän." Psalmi 28 vaikka kokonaan.
Ole siunattu rakas Ellu ja koko perheesi ♡ rakkaudella saaron

ElluRe: Rukousapu15.2.2016 19.57
Kiitosaihe .miehen masennus jonkun verran hellittänyt halon hakkuuseen ryhtynyt. Rukous pyyntö tyttären puolesta yt neuvottelut työssä että jaksaa henkisen paineen ja työ säilyisi monta joutuu pois

Saaronin kukkaRe: Rukousapu16.2.2016 11.49
Kiitos Isälle ! Hän on suuri Herra Jeesus Kristus joka voi kaiken ♡
Kiitos, että tulit kiittämään rukousvastauksesta! Hän tietää kaikki asiasi ; Hän kuulee ja Hän vastaa Sinulle ♡

elluRe: Rukousapu5.3.2016 18.32
pyydän lapsenlapseni puolesta on yo kirjoitukset ja kiinnostaa jooga rentoutukseen on uskossa ja keskustelin aiheesta että vapautuisi kiinostuksesta pimeyden asioista

elluRe: Rukousapu5.3.2016 18.33
pyydän lapsenlapseni puolesta on yo kirjoitukset ja kiinnostaa jooga rentoutukseen on uskossa ja keskustelin aiheesta että vapautuisi kiinostuksesta pimeyden asioista

Saaronin kukkaRe: Rukousapu7.3.2016 19.24
Kiitos rakas Taivaanisä, että ilmestyt ellun lapsenlapsen yo-kirjoituksissa ja autat häntä ihmeellisesti rentoutumaan ja vapautumaan Sinun avullasi Jeesus. Ole siunaava häntä ja varjeleva häntä kaikilla hänen teillään, anna apusi ja turvaa hänen elämänsä. Sinun kätesi Jeesus, olkoon hänen kirjoitustensa yllä ♡ Siunaa myös ystäväämme ellua ♡♡♡
Amen - ♡

Rulousta tarvitaan pikaisestiRe: Rukousapu2.5.2016 9.11
Pyydän siskon miehelle apua toipua sydänleikkauksesta. Tällä hetkellä tilanne on kriittinen ja pahinta pelätään. On teholla eikä oma sydän ja keuhkot toimi. Apua myös tarvitaan perhelle että jaksaa.

saaronin kukkaRe: Rukousapu3.5.2016 20.25
Kiitos Jeesus, että saamme jättää eteesi tämän sydänleikkauksessa olleen miehen. Sinä hänet tunnet ja anomme hänelle Isä pelastusta ja parantumista tästä isosta leikkauksesta! Sinä joka olet luonut hänet voit parantaa hänen keuhkonsa ja sydämensä täydellisesti toimiviksi.
Anomme ja huudamme puoleesi ; tartu tämän miehen ja perhekunnan elämään ! Kuule meitä ja vastaa meille rakas Jeesus ♡

Huolestunut äitiRe: Rukousapu30.5.2016 15.24
Pyydän rukousapua tyttärelleni joka elää avoliitossa. He suunnittelevat sulhansensa kanssa häitä mutta tyttäreni käytös on ristiriidassa suunnitelmien kanssa. Hän käy jonkin verran tyttöystävien kanssa ulkona ja tuolloin muuttuu täysin. Kiinnostuu muista miehistä, juo liikaa, on riidanhaluinen ja itsetuhoinen. Olen yrittänyt puhua mutta hän ei halua apua. Sitä hän kuitenkin tarvitsee.

ElluRe: Rukousapu10.8.2016 20.24
pyydän tyttäreni Marikan puolesta että saisi uuden työn Mirrosoftilta loppuu työ ja hänen miehensä on työtön

ElluRe: Rukousapu10.8.2016 20.49
kiitosaiheita 7.11 .15 pyysin tyttären rakennuslupa asiaa joka on kestänyt 6 vuotta ely keskus mm hakaloittanut nyt on lupa mennyt läpi saavat alkaa rakentaa.
toinen kiitosaihe pyysin lapsen lapsen yo kirjoituksiin apua hän pääsi mainiosti läpi ja pääsi myös tekniseen kouluun linjalle johon vain 30 suomesta valitaan

Valma -Re: Rukousapu11.8.2016 12.08
Kiitos Herralle Hänen avustaan ja armostaan!

Herra johdattakoon tyttäresi uusien tuulien luokse, jotka Herra on valmistanut ja varannut tytärtäsi varten. Tapahtukoon kaikessa Isän Jumalan Pyhä tahto ja tarkoitus Jeesus Kristuksen nimessä, amen.

JRe: Rukousapu16.10.2016 11.43
Pyydän rukousapua, jotta Herra pelastaisi avioliittoni. Sydäntäni raastaa se että tiedän vaimoni tapailevan toista miestä. Lapsiakin on. Annan kaiken anteeksi, toivon vain että Herra saattaisi meidät jälleen yhteen ja voisimme jatkaa keskinäisessä kunnioituksessa ja rakkaudessa. Kriisin keskellä olen voinut kasvaa henkisesti. Kiitos siitä Jumalalle, tapahtukoon Herran tahto!

tiinuliRe: Rukousapu23.11.2016 12.55
Pikaista apua hiammaskipuun, mille lääkärit eivät löydä enään syytä, olen jo masentunut
tämän takia ja uupunut. Tuntuu että voimani loppuvat kun jatkuva kipu vaivaa
En jaksa tätä enään. Pyydän myös äitini reuma ja nivelkipuihin apua.
Auta ja kuule jumala meitä.Jotta saisin taas elämäniloa.

ElluRe: Rukousapu27.11.2016 16.44
pyydän viisautta itselleni jään eläkkeelle ,mutta jatkan työtä ,että olisi Herran suunnitelmissa

ElluRe: Rukousapu27.11.2016 16.48
pyydän voimia Girvynille tiedustelujoukoissa armeijassa on paljon yöllisiä metsäleirioperaatioita että pysyy terveenä

Saaronin kukkaRe: Rukousapu3.12.2016 20.20
Tuomme Isä eteesi avioliiton, hammaskivut, reuma ja nivelkivut ja viisautta työasioissa sekä voimia Girvynille. Isä näet kaikki nämä pyynnöt, eikä mikään ole sinulle mahdotonta. Isä sairautemme kannoit ja avioliitto on Sinun silmissäsi kallisarvoinen liitto ja kaikki elämämme arkiasiat pienimmästä suurimpiin ovat sinulle tärkeitä. Kiitos armostasi meitä kohtaan ja rakkaudestasi, jolla ei ole mittoja vaan se on ääretöntä. Auta Herra näissä aiheissa ja vastaa pyyntöjen jättäjille voimallisesti! Amen!

ElluRe: Rukousapu23.12.2016 14.16
kiitos aihe tyttäreni Marika päässyt soletalle uuteen koulutukseen ja on mahdollista saada myös työ joten rukosta tarvitaan että toukokuussa työ avautuu. Toinen pyyntö Girvyn vapautui armeijasta ja hakee työtä koulu alkaa elokuulla että Herramme antaisi mielekästä työtä

RosithaRe: Rukousapu27.12.2016 12.33
Kiitos rakas Jeesus, että olet kuullut nämä Ellun huokaukset Marikan ja Girvyn asioiden puolesta. Johdata Herra tahtosi mukaan.

nimimerkillä apua anova,Re: Rukousapu24.8.2017 14.29
Pyydän esirukousta asioitteni puolesta,koskien talousasioita.Olen vaikeassa tilanteessa,rahat ei riitä ,vaikka kuinka elän nuukasti,Pahemmin painaa veroasiat,ei riitä kaikkeen maksuun millään.Voisitteko rukoilla puolestani Taivaan Isää,että hän auttaisi.Itse rukoilen paljon,ja toistenkin puolesta.On maksamattomia veroja,vouti perii niitä.Olen ihan turta,ei juokse ajatus enää,toivon ihmeitä tapahtuvan,Kohdallani on tapahtunut ennenkin ihmeitä vielä viimeisellä hetkellä Sitä toivon nytkin.Kiitos ja voimia teilleki kaikille.

Saaronin kukkaRe: Rukousapu30.8.2017 15.44
"Jumala ota korviisi minun rukoukseni, älä kätkeydy, kun minä armoa anon. Kuuntele minua ja vastaa minulle. Minä kuljen rauhatonna murheessani ja huokaan...mutta minä huudan.Jumalaa ja Herra pelastaa minut."

Eila Re: Rukousapu30.8.2017 20.39
Pyydän vävyn Gonradin puolesta että työ tai koulutus avautuisi ,on toukokuussa alkanut etsiä ,ollut 4 vuotta työtön

Eila ÄikäsRe: Rukousapu14.1.2018 16.19
pyydän rukousta parisuhteen lukkoihin,miehellä masennusta ja vetää mykkäkoulua olen kaksin yksin

ArmoaRe: Rukousapu18.3.2018 17.10
Rukoilkaa puolestani, että saan pitää työpaikkani.
Rukoilkaa, että Jumala armahtaa minut ja antaa minulle rauhan.
Rukoilkaa, että Jumala varjelisi minut pahalta iankaikkisesti.

PekkaRe: Rukousapu2.5.2019 14.45
Auta Jeesus, Haluan suuntaa elämään opiskelemaan Turkuun, olen ihastunut yhteen tyttöön jos Jumala voisi auttaa siinä asiassa.

FieldbackRe: Rukousapu13.5.2019 23.39
Uskossa 45 vuotta. Selkäpiitä on kynnetty niin perusteellisesti monesti ja pitkään, että Ilman Jlan suvereeniä ilmestymistä on tää nyt loppu; ei jaksa.

Valma -Re: Rukousapu30.7.2019 14.43
Kiitos Jeesus, että vaikutat Pekankin elämään rakkautesi ja armosi kautta. Johdata Pekka sinun tahtosi ja tarkoitukseesi, sulje kaikki väärät ovet.
Sinä tiedät Jeesus tämän ihastumisekin, johdata Pekka sinun tahtoosi tässäkin asiassa, amen.


Fielback:
Jumala on luvannut aina auttaa ja olla kanssamme, tämä koskee myös sinua. Pimempinä aikoina, on vaikea ymmärtää Jumalan tahtoa tai nähdä hänen tarkoitustaan. Silloin se on usko, joka kantaa. Usko Jumalaan ja hänen yliluonnolliseen voimaansa ja hänen rakkauden tekoonsa Golgatan ristillä; Se on Jeesus Kristus. Usko, vaikka voimia ei olisi ja kaikki näyttäsi siltä, että toivoakaan ei ole. Usko, sillä usko siirtää vuoriakin, usko ainoastaan. Pyhä Henki kuulee anontasi, vaikka sanoja ei olisikaan. Jumala ei sinuakaan hylkää, niin hän on luvannut Sanassaan eikä hän valehtele niin kuin ihminen.

Jeesuksen rakkaus on myös omistettuna sinulle. Kun katsot ympärillesi on kuitenkin niin paljon armoa. Pimeys tahtoo, että et roiku Herrassa, sillä se vanha vihtahousu tietää, että apu on tulossa, Jeesus on tulossa sinuakin lohduttamaan ja auttamaan. Rukoile ja kiitä, rukoile ja palvo, sillä Jeesus on kanssasi eikä sinua hylkää. Älä usko vanhan vihtahousun juonia, Jumala kääntää asiat voitoksi, niin kuin hän käänsi Jobin kohtalon.

Jää Herramme rakkauteen ja armoon, älä menetä toivoasi, sillä toivoa on aina, toivo annettiin meille Golgatan ristillä. Älköön tuo teko olko turha sinun edessäsi. Emme voi aina kaikkea ymmärtää, mutta muista; Jeesus ei sinua hylkää, ei koskaan! Hän puhaltaa mustat pilvet yltäsi, jotta voit nähdä taas auringon, joka on Luojaltamme saatu.

Uskova opiskelijaAuta Jeesus5.9.2020 19.15
Jeesus auta minua uskovaa opiskelijaa! Pitäisi valmistua teologian kandidaatiksi ennen kuin suoritukseni vanhenevat. Saan todistaa Raamatun totuudesta työni kautta.Vastustus on hirvittävää.On ylivoimaisia, suorastaan mahdottomia esteitä joka käänteessä. Enää ihan vähän puuttuu. Armahda! Kiitos!

EilaRe: Rukousapu12.10.2020 19.21
PYYDÄN RENZEN PUOLESTA ETTÄ HUOMIOITAISIIN TAMPEREEN BIOLÄÄKETIETEELISEN HAKEMUS ,PISTEET RIITTÄÄ MUTTA HAKEMUSTA EI OLE HUOMIOITU KUN ON HELSINGISTÄ SAANUT PAIKAN KOTI ON TAMPEREELLA

EilaRe: Rukousapu9.2.2023 19.25
pyydän itselleni virvoitusta on tulehdus sairaudet vaivanneet

AnceligaRe: Rukousapu10.2.2023 0.43
Rakas taivaallinen Isä!
Me tuomme Eilan Sinun alttarillesi ja pyydämme, että kosketat häntä parantavalla kädelläsi. Isä, anna hänen tuntea se suuri rakkaus, joka Sinulla on lastasi kohtaan, että hän saisi virvoittua ja tulla terveeksi. Jeesus Kristuksen nimessä tätä rukoilemme. Aamen.

UskovaRe: Rukousapu24.3.2023 13.11
Kiitos Jeesus, Jeesuksen armosta, nimessä, maahan vuotaneessa veressä, ylösnousemusvoimassa ja Jeesuksen verihaavojen kautta, äidin sydän ja koko hänen elimistönsä paranee täysin terveeksi. Kiitos Jeesus, Aamen

Saaronin kukkaRe: Rukousapu26.3.2023 10.07
Kiitos Jeesus, että kosketat äidin sydäntä parantavalla, väkevällä voimallasi Jeesus! Sinun haavojesi kautta häntä kosketat ja parannat ja annat apusi!! Ole armollinen Jeesus!!❤️



Vastaa viestiketjuun

Otsikko:*
Viesti:*
Lähettäjä:*
Sähköpostiosoite:
Lähetä vastaukset sähköpostiini: