Keskustelu

rukoilevarukousapua8.4.2014 23.34
Missä olet Jumala????? Mitä tämä kaikki on???

Valma-Re: rukousapua14.4.2014 22.48
Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.
Mutta minä olen sanonut teille, että te olette nähneet minut, ettekä kuitenkaan usko.
Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.
Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt.
Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.
Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
Joh. 6:35-40

keväällä kesälläkysymys/vastaus - yksikin16.4.2014 13.13
niin ajassa saa vaahdota häpeitään erillinen kuin vaikeuksia mailmassa, muistettavaa on mitä on Jumala nauraa, pilkkaa, ivaa, ihmisyys puntarissa ja elää ohjelmaansa, olisiko näinä aikoina kysyttävä miltä asiamme ovat ja mihin, meillä olisikin kysyttävä

wapax wapaaxsvappa - aikka16.4.2014 13.18
ajattelen miksi en voi irtaantua vastuullani oleskella iankaikkisuutta sellaisesta, mitä haen taannehtivasti, myrkky on aina myrkkyä, niin, menneinä kuin tänääkin ja seurausta vain, ettei odottanut elämältä selvää, minultakin meni ettei vastuullani muita kuin omakohtainen, mutta siinä on parasta saada opiskella rukousta ja ... rukouksella voidaan paljon ja paraneminenkin on rahasta ja lääkäristä tai kustannussyistä, mistä saa parhaansa

kevään ajan koemmemaassa maan viheriöivää Taivaan24.4.2014 18.29
Rukous on anteeksipyynnöin ja mahdollisin rukouksen seurauksin ja saada selviteltyä mitä Sanoo Herra? " osaltani onneton ajatelma olemassa olomme mahdollisuuksista ja Jumalasta ... teoissa ja sanoissa ilmenee ilmeinen jumala pyhä henki koostumus sisältää mitä ...

MimmaRUKOUSPYYNTÖ12.1.2015 14.40
Pyydän rukousta itseni puolesta koska jouduin mielisairaalaan uskoni tähden. Että pääsisin pian pois täältä. kiitos.

PuolisoRe: rukousapua2.2.2015 22.49
Pyydän esirukousta puolisoni puolesta, hän nyt kovassa kuumeesa, hän sairastanut vaikeaa MS-tautia jo yli neljäkymmentä vuotta. Rakkaat esirukoilijat, ottakaa tämä minun pyyntöni oikein sydämen asiaksi.

PuolisoRe: rukousapua2.2.2015 22.50
Pyydän esirukousta puolisoni puolesta, hän nyt kovassa kuumeesa, hän sairastanut vaikeaa MS-tautia jo yli neljäkymmentä vuotta. Rakkaat esirukoilijat, ottakaa tämä minun pyyntöni oikein sydämen asiaksi.

Valma-Re: rukousapua3.2.2015 10.25
Isä Jumala, kuule rukouksemme ja auta kirjoittajan puolisoa sekä myös Mimmaa.
Sinulla on kaikki valta ja voima, sinä olet ylitse muiden! Sinä voit parantaa ja auttaa näitä ihmisiä, totisesti!

Armahda heitä, kiiruhda, ole armollinen ja anna apusi tulla pian ja laske Pyhän Henkesi voima heidän ylleen, jotta sinun nimesi kirkastuisi heissä, Jeesuksen nimessä näin rukoilen.
Tapahtukoon yksin Isä Jumalan Pyhä tahto.

Olkaat siunatut, olkaat armoitetut Herramme Jeesus Kristuksen nimessä, amen.

sirpaRe: rukousapua24.2.2015 17.31
Pyydän rukousapua ahdinkooni, rahahuolet ja tyttöni kanssa välit poikki,toivon apua, että asiat olisivat hyvin..en tiedä kuinka kauan jaksan itkua ja kyyneleitä
olen rukoillut joka ilta apua ylhäältä, mutta ei vastausta sieltä..voimat alkaa olla loppu

AnceligaRe: rukousapua27.2.2015 13.41
Rakas Jeesus! Kiitos, että Sinä olet kuullut Sirpan itkut ja murheet.
Herra armahda ja auta häntä ja vala taivaallinen rakkautesi tyttären ja äidin ylle, niin että kaikki erimielisyydet ratkeavat. Tule Jeesus ja ilmesty tässä perheessä. Aamen

Eriika MasalinRe: rukousapua28.3.2015 10.51
Pyydän rukousapua kun olen vailla asuntoasisarukset ja oma lapseni hiljaisesti jättäneet minut, uupuivat auttamisyrityksissään ja ymmärrän heitä. Olen uskonut Jumalaan ja Jeesukseen jo lapsesta asti (nyt 61v) Alkohohi tuli mukaan jo n25v sitten kun mies petti jatkuvasti, "lääkitsin" itseani siten. Olen perushja, nyt eläkk. Toiminut n 40v työelämässä, 10v ensin pankissa, sitten psykiatrisessa hoitotyössä (mm. insestin, pedofilian uhrit, tekijöitäkin jouduin joskus kohtaamaan työssä) Uskoni on edelleen yhtä vahva kuin aina on ollut. (opettaako Jumala minua jotenkin näin? Olen hämilläni ja... eksyksissä, pelokas..uupunut) Kiitos että saan jättää rukouspyyntöni teille. Kiitos kiitos ja siunausta.

Valma-Re: rukousapua30.3.2015 16.45
Armahtakoon Isä Jumala sinua ja perhettäsi. Antakoon Hän apunsa ja armonsa kohdata teitä ja lähettäköön Hän virvoittavat sateensa koko perhekuntanne ylle. Lohduttakoon Herra sinua Eriika ja levittäköön Hän Pyhät kätensän sinun elämäsi ylle. Isä Jumala siunatkoon sinua ja antakoon vapautuksen ja terveyden Pyhän Poikansa Jeesuksen nimessä, amen.

JohannaKauan odottanut. Kiitos rukoustuesta.26.4.2015 5.04
Hei! Pyytäisin jälleen kerran rukousta. Tarvitsisin kipeästi Sanaa Jumalalta. Miulla on erittäin heikot mahdollisuudet mennä mihinkään seurakuntaan rukoiltavaksi -ainakaan asiaani etukäteen tuntematonta rukoilijaa en löydä -joten en voi olla varma rukoilijan puolueettomuudesta. En haluaisi hänen olevan valmiiksi puolellani tai näkökantaani vastaan. Tarvitsisin todella SANAN. Olen odottanut sitä yli vuoden. En tiedä mistä kysyä. On vaikea päästä seurakuntien tilaisuuksiin, kun ne ovat pääasiassa aamuisin ja iltaisin ja ne ovat vaikeita aikoja. Muutenkin kauas lähteminen olisi vaikeaa. Kuka tulisi rukoilemaan puolestani? Kunpa Herra johdattaisi minulle rukoilijan. Tarvitsen Sanan -ja vahvistuksen sille -että voin ymmärtää, mitä Jumala haluaa minun tekevän. Pelkästään Raamatun pohjalta minun on vaikea tehdä päätöksiä, kun asia on niin monitahoinen ja vaikea -en ymmärrä, mitä minun pitäisi tehdä. Rukoilettehan, että saisin vastauksen pian. Kiitos.

prh olen olemassa v22.6.2015 12.47
rukoile puolestani sekä perheeni puolesta ahdinkoa monelaista mikään mitä touhuan ei menesty raha pelit on vienyt omaisuuteni eli raha automaati yhdistys jääny olen avutomaksi jahyljätyksi kaipaan elämää joka olisi elämisen arvoista uskon rukouksen voimaa

Sisar HerrassaRe: rukousapua22.6.2015 14.11
Hei,tarvitse rukousta työpaikan löytämisessä,olen Lähihoitaja ja pitkään ollut tyttömänä,yritän yhteen hegelliseen naisten kotiin jossa johtaja on paikalla heinäkuun alussa, jos Jumala suo niin minulle löytyy sieltä työpaikka,jos toi paikka ei aukea,niin jokin muu .kiitos muistamisesta

MasentunutRe: rukousapua10.8.2015 9.52
Pyydän, Jumalalta, että nämä aamut muuttuisivat paremmiksi. Että pääsisin kohtuullisessa ajassa ylös sängystä ja pystyisin lähtemään töihin aikanaan. Nyt on aivan kauhean paha olo. Poista masennus ja ahdistus. Herra armahda minua.

KimmoRe: rukousapua13.4.2016 21.10
Esirukous: Pyydän että pääsisin kammottavista rahahuolistani ja ahdistuksestani eroon. Kunpa Jeesus Kristus auttaisi minua. Haluan olla hyvä ihminen ja toimia Jumalan tahdon mukaan.

Saaronin kukkaRe: rukousapua13.4.2016 22.04
Herramme Jeesus Kristus on kuullut rukouksesi ! Kiittäen jäämme odottamaan vastaustasi Herra !

PirjoHelenaeroon viinasta17.4.2016 12.51
Pyydän että pääsen täydelisesti eroon alkoholista! Ja että Pyhä Henki täyttäisi minut ja antaisi minulle elämän neuvoja.

Valma -Re: rukousapua19.4.2016 20.10
Pyhä Jumalamme sinua auttakoon ja armahtakoon PirjoHelena. Jeesus Kristuksen nimessä julistamme kaikki pimeyden teot tyhjiksi ja tulkoon Jeesuksen vapauttava voima yllesi, totisesti Jeesuksen nimessä, amen.

yx waariRe: rukousapua16.5.2016 0.20
HÄTÄ!
TUPAKOINTI ON VIENYT TERVEYTENI. OLEN OLLUT USKOSSA YLI 30V, MUTTA EN OLE VAPAUTUNUT TUPAKOINNISTA.
NYT EN SAA ENÄÄ NUKUTTUA, KUN KOKO AJAN MAATESSA KERTYY LIMAA HENKITORVEEN JA SITÄ YRITTÄÄ YSKIÄ POIS!
OLEN TUHANNESTI TUNNUSTANUT TUPAKOINNIN SYNNIKSI JA RUKOILLUT VAPAUTUSTA!

OI JUMALA! OLE VIELÄ ARMOLLINEN! VAPAUTA JA PARANNA!

JOSPA JOKU RUKOILSI KANSSANI!

AnceligaRe: rukousapua16.5.2016 11.16
Kiitos Jeesus, että Sinä paransit kaikki sairaat, kun olit maan päällä ja Sinä parannat ja vapautat tänäänkin, sillä Sinä olet sama eilen, tänään ja ikuisesti.

Kiitos ja ylistys Isä Jumalalle, Jeesus Kristukselle ja Pyhälle Hengelle, että Hän voi tehdä ihmeen kohdallasi ja saattaa keuhkosi ennalleen, totisesti!

LKRe: rukousapua8.12.2016 17.07
Paras ystäväni on ollut jo pitkään pahasti masentunut. On saanut psykoosikohtauksia ja monesti yrittänyt itsemurhaa. Nyt hän on alkanut käyttää huumeita, ja kerroin siitä äidilleni ja hän joutuu ehkä laitokseen jonne ei halua ja masentuu sielä vielä enemmän ja tekee varmasti itsemurhan. Hän suuttui ja loukkaantui ja katkaisi välit koska kerroin siitä ja sanoi ettei koskaan anna anteeksi. En ole koskaan pettänyt hänen luottamustaan ja hän on kertonut minulle kaikki huolensa aina. Hän uskoo kyllä Jumalaan mutta paha on tarrautunut hänen elämäänsä tiukasti

Voisitteko rukoilla että hän voisi parantua masennuksesta, päästä irti huumeista ja muista päihteistä, hän ja hänen koko perhe tulisi uskoon, antaisi minulle anteeksi ja voisi taas luottaa minuun samalla tavalla kuin ennen, ja että minäkin jaksaisin ja osaisin auttaa häntä.

Syvällä sisimmässäni tiedän, että tällä vaikealla ajalla on merkitys ja että Jumala pelastaa ystäväni ja hänen koko perheen.

Kiitos kun rukoilette.

ystäväRe: rukousapua11.12.2016 11.03
Rohkaisuksi sinulle eräänä iltana olin masentunut kuulin äänen joka sanoi Because he lives i can face tomorrow. eli suomeksi koska hän leää uskallan(kykenen kohtaamaan huomisen)boanergesin laulu Mun Jeesus elää!
siunausta sinulle

Saaronin kukkaRe: rukousapua11.12.2016 11.17
Kiitos 'ystävä' LKn rohkaisusta ! Totisesti meillä on luottamus Häneen ; Herrain Herraan ja Kuningasten Kuninkaaseen, joka voitti kuoleman ja voittaa myös masennuksen. Kiitos Herralle, että ystävälläsi on sinut esirukoilijana, sillä kaikki rukouksesi on kuultu ja kuullaan. Jätetään rakas ystäväsi Isän alttarille ja jatketaan rukousta ja siunataan häntä aina Herran muistuttaessa. Mikään ei ole Isälle vierasta eikä mahdotonta.
"Sillä Herran silmät tarkkaavat kaikkea maata, että Hän voimakkaasti auttaisi niitä, jotka ovat ehyellä sydämellä antautuneet Hänelle." 2aikak.16:9

mika bollströmRe: rukousapua24.6.2017 13.13
yli 20 vuotta ryvin huume ja linna kierteessä ,Jumala on suojellut kuitenkin minua ja sisinpäni on halajannu taivaanisän rakkautta koulukoti ajoista lähtien,monesti itkin yksinäisyyttäni,ei minulla nyttenkään ole turvaa kuin Jumalasta,ja häntä kiitän siitä ja ylistän ,Pyydän rukousta eheytymisen ja pelkojen ,ahdistuksen epätoivon väistymisen puolesta minun elämästäni.Jotta saisin kokea olevani konkreettisesti Jumalan suojeluksessa ja ettei millään pahan juonilla ja kiusauksilla ole minun elämässäni sijaa ,rukoilen että minusta saisi kasvaa ihminen ,joka on täynnä Jumalan rakkautta.Toivon että saan kiinnittyä seurakuntaan ja osaisin olla vahva kiusausten edessä kun nyt kuntoutus siirtyy helsinkiin.ja joudun kohtaamaan maailman se ahdistaa kvasti.

Saaronin kukkaRe: rukousapua24.6.2017 13.42
Huomenta Mika :)
Voi miten ihanat pyynnöt sinulla on Isältä ♡
Voin vain kuvitella kuinka Hän sinusta iloitsemalla iloitsee, kun hänen rakas poikansa haluaa olla vain Hänen lähellään ja turvassa ! Totisesti Hän on pyyntösi kuullut ja suojaa sinut. Pysy Häntä lähellä päivittäin.ja hetkittäin , Hän kulkee kanssasi tämän tien ! Minun sydämeni aina iloitsee tälläisistä viesteistä!
Sain tämän sananpaikan sinulle heti kun olin viestisi lukenut :
5 mooses 20
Jos lähdet sotaan vihollistasi vastaan ja näet hevosia ja sotavaunuja ja sotajoukon, joka on sinua suurempi, niin älä.pelkää heitä, sillä Herra sinun Jumalasi on sinun kanssasi, hän joka johdatti sinut Egyptin maasta. Kun olette ryhtymässä taisteluun, astukoon pappi esiin puhumaan kansalle ja sanokoon.heille : kuule Israel! Te ryhdytte nyt taisteluun vihollisianne vastaan. Älkää arkailko, älkää peljätkö ja älkääkä hätääntykö, älkää säikähtykö heitä; SILLÄ.HERRA TEIDÄN JUMALANNE KÄY TEIDÄN KANSSANNE, SOTII TEIDÄN PUOLESTANNE VIHOLLISIANNE VASTAAN JA ANTAA TEILLE VOITON. "
Halleluja, amen!
Olet Isän RAKAS poika, Hän ei sinua koskaan jätä eikä hylkää! Muistan sinua rukouksin, laitan asiasi rukousvihkooni ♡ Ole siunattu, ole rohkea ! Kulje rukoillen, Isä sinua johtaa, eikä koskaan hylkää ♡♡♡

hippuRe: rukousapua3.1.2018 17.25
Vanhempi poikani on pahassa alkoholi ja lääkekierteessä,uskossa on mutta tuntuu että paha saa vallan varsinkin juodessa,tällä hetkellä on niin vihainen eikä ole nukkunut moneen yöhön,pyydänkin hänelle nyt erikoisesti unen lahjaa!!Olen kovin uupunut äitinä tähän tilanteeseen joka vaan junnaa paikallaan.Nuorempi poikani on kauan hakenut asuntoa,ei mitään ole ilmaantunut,tätäkin rukoiltu jo pitkän aikaa,haluaisin itselleni pienemmän asunnon ja rauhaa koska jäin eläkkeelle vuosi sitten.Voi kun Jumala tulisi ja siunaisi,tuntuu siltä että muilla uskovilla pyyhkii niin hyvin eikä ongelmia,olenkohan Jumalan hylkäämä.

KimmoRe: rukousapua3.1.2018 18.31
Kiitos Jeesus Kristus, kun vastaat rukouksiin.

KimmoRe: rukousapua3.1.2018 18.33
Rakas Jeesus, auta myös Hippua ja hänen poikaansa niin, etä he löytäisivät rauhan. Aamen.

Valma -Re: rukousapua4.1.2018 15.24
Totisesti, kenelle sinä Jeesus annat rauhasi, hänellä on sinun rauhasi. Kiitos, että sinä olet elävä Jumala, etkä sinä torku etkä nuku.
Ylistys Jeesus Kristukselle, meidän Herrallemme nyt ja aina.

Ole siunattu, ole armoitettu. Kiitos Herra, että sinun apusi on saavuttanut Hipun ja hänen poikansa, totisesti, ylistetty Kuninkaamme Jeesus Kristus Isä Jumalassa ja Pyhässä Hengessä.

EilaRe: rukousapua12.3.2018 19.28
Pyydän opiskelija Girvynille kesätyötä ,ja ideoita hakea ,on moneen paikkaan hakenut ei ole saanut

TiinaRe: rukousapua12.9.2018 10.08
Toivon rukous apua että paranisin kun mulla on kysta päässä ja aivotoiminta meinaa loppua ja olo on kuin oisin hereillä oleva kooma potilas. Rukoilkaa että paranen. Nimeni on Tiina

Saaronin kukkaRe: rukousapua12.9.2018 16.14
Kiitos Jeesus, että kuulit Tiinan rukouspyynnön: jätämme hänet Sinun käsivarsillesi Herra♡ Ole Isä armollinen ja vastaa hänelle ♡

Apua ylhäältäRe: rukousapua28.9.2019 10.15
Olen huolissani olenko sairastunut johonkin pahaan joka vaikuttaa ihooni. Kasvoissa ihoni oireilee, eikä kiinnity ja on epänormaalin kuiva. Tuota on jatkunut varmaan kuukauden päivät. Jeesus sinä tiedät syyt tähän. Kosketa ihoani ja paranna ihoni. Paranna myös sairauden juuret.

Sharonin kukkaRe: rukousapua29.9.2019 6.56
Paranna minut, Herra, niin minä parannun, auta minua, niin olen autettu. Sillä sinä olet minun ylistykseni. Jeremia 17:14. Amen

JouniRe: rukousapua13.4.2023 16.34
Kiitos Jeesus,

Jeesuksen nimessä, isäni, äitini ja minä paranemme täysin terveeksi.

Talous- ja raha-asiamme tulevat täysin kuntoon. Taivaan isän enkelit palvelvat meitä ja

meidän omaisuutemme korjaavat ja huoltavat kuntoon ja suojelevat meitä.

Kiitos Jeesus,

Aamen



Vastaa viestiketjuun

Otsikko:*
Viesti:*
Lähettäjä:*
Sähköpostiosoite:
Lähetä vastaukset sähköpostiini: