Keskustelu

LähiomainenAlkoholisti16.11.2014 19.22
joka on nyt siinä pisteessä, että selkä (olisiko munuaiset) niin kipeä ja jatkuvat kivue, ettei saa nukutuksi öissä, ja muutenkin hankala jopa liikkua ja istuakkin. Lääkkeetkään ei enää tunnu auttavan, ei myöskään "väkevät juomat". Mikään ei siis auta, mutta on yksi, joka voi auttaa, jos mies tahoisi pyytää. Hän tietää kyllä kuka, mutta ei ole vielä nöyrtynyt pyytämään Herralta Jeesukselta apua. Rukoillaan, että hän vihdoinkin jättäisi kaikki muut apukonstit ja pyytäisi Jeesusta Herrakseen ja parantajakseen, ennenkuin on myöhäistä hänen kohdallaan. Hän on juonut vuosikymmeniä, eikä ole enää nuori. Jeesus, sinua me huudamme, Herra Jeesus, armahda häntä, ja ilmesty hänelle niin vomallisesti, että paholaisen asettamat siteet ja kahleet katkeavat ja murtuvat tuon ihmisen elämästä, sinun kunniaksesi ja hänen pelastumisekseen. Jeesus on Herra ja Voittaja.

Valma-Re: Alkoholisti18.11.2014 13.46
Totisesti, amen.
Voimme yhtyä tähän lähiomaisen rukouksen Jeesuksen nimessä!

Toivon vieläRe: Alkoholisti18.12.2014 9.42
Yhdyn rukoukseesi olen samassa tilanteessa kanssasi, mieheni juominen on jokapäiväistä pelkään ja odotan miten tässä käy. Onko vielä mahdollista vapautua alkoholin kahleista en haluisi menettää miestäni. Jeesuksen Kristuksen poikasi nimessä ja pyhässä veressä pyydän Isä vapautusta alkoholista ja anna tilalle elävän uskon Jeesukseen Kristukseen. Amen



Vastaa viestiketjuun

Otsikko:*
Viesti:*
Lähettäjä:*
Sähköpostiosoite:
Lähetä vastaukset sähköpostiini: